نيكان و روهاننيكان و روهان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

نیکان و روهان ضربان قلبم

سلام به روزهاي خوب

1392/12/10 10:14
نویسنده : نسرین
1,088 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي سلامي چون بوي بهار لبخند

مدت زيادي اينجا نبودم و از اين بابت از همه اونهاي كه خيلي هم دوستشون دارم و در اين صفحه مجازي ارتباط دارم عذرخواهي ميكنم و از اينكه باعث نگرانيتون شدم خيلي متاسفمخجالت اين مشغوليتهاي روزمره كه همه ما به درستي ازش باخبريم مخصوصا زندگي شهرنشيني و چه شهري اونهم تهران..... ديگه ..... فرصت نميشه بيشتر اينجا سر بزنم.

زماني كه براي بچه ها اين وب را شروع كردم دوست داشتم لحظه لحظه از خاطرت كوچك و بزرگشون را اينجا قيد كنم ولي انگاري وقت نه بهتر بگم مشغوليتم اين فرصت را از من گرفت.  و تا اونجا كه بتونم از نيكان و روهان اين دو شكرانه بزرگم خواهم نوشت.

ماچچشمک

بعد از محرم و صفر براي بچه ها يه مهموني تولد خيلي خودموني گرفتم كه خيلي هم تدارك نديده بودم و اونهم بخاطر نيكان و روهان كه خيلي اصرار ميكردند.

و اين هم عكسهاشون

در ادامه.............

 

پسندها (1)

نظرات (0)