نيكان و روهاننيكان و روهان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

نیکان و روهان ضربان قلبم

اولين رمضان با روهان

1390/5/11 10:54
نویسنده : نسرین
267 بازدید
اشتراک گذاری

آمد رمضان و مقدمش بوسيدم

در رهگذرش طبق طبق گل چيدم

من با چه زبان شكر بگويم كه به چشم

يك بار دگر ماه خدا را ديدم

ماه مبارك رمضان بر همه شما عزيزان و دوستان و مردم خوب ايران مبارك باد

روهان پارسال 15 رمضان مصادف با تولد امام حسن به دنيا اومد و امسال اولين روز ماه مبارك رمضون هنگام سحر وقتي من و باباش مشغول صرف غذاي سحری بوديم بيدار شد و با تعجب پاي سفره سحر نظاره گر من و باباش بود و بعد از كمي بازي و تموم كردن كارهام با من به خواب رفت. كوچولوي مامان قبول باشه ........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهار(مامانی شهراد)
11 مرداد 90 12:49
آخ بهار جون خواستم جواب پست بدم مطلب شما رو پاك كردم
خيلي ممنون از لطفي كه به روهان داشتي عزيزم حتما به لينك شما سر ميزنم شهراد قشنگتو از طرف من ببوس.