نيكان و روهاننيكان و روهان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

نیکان و روهان ضربان قلبم

دلتنگی مامان

1390/7/10 15:11
نویسنده : نسرین
375 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم نیکان وقتی ساعتها به اجبار زمونه مشغول کارم و از تو غافل میشم لحظه ی مامان دلش برات تنگ میشه نمیدونم آیا این حس رو برای روهان هم دارم یا نه ولی انگار چون تو اولین ثمره عشقمی بیشتر دلم برای تو تنگ میشه احساس میکنم با اومدن روهان نمیتونم اونجور که دلم میخواد بیشتر به تو رسیدگی کنم البته این کوتاهی از مامانه و صد البته  هر دوتون را به یک اندازه دوست دارم و دلتنگی مامان بیشتر تو اوقات که شرکت هستم خودشو نشون میده و بخاطر همین دلتنگی رو میارم به عکسهای کوچولو بودنت و گذری به او نروزها هر چند الان هم به نظر مامان خیلی کوچولویی و هیچوقت بزرگ نمیشی.... دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم هر چی بگم بازم کمه.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

کودک متفکر
10 مهر 90 15:19
بيش از 130 داستان گوياي موزيكال كودكان
مامان آريا
11 مهر 90 8:47
هميشه بچه اول براي مامان باباها يه چيز ديگست مخصوصا ماانا چون اولين تجربشونه براي همين شيرين تره سختيهاشم بيشتره چون كم تجربن
خدا دوتا گلتو برات نگه داره
عكسا همه خوشگلن پسملمون خوشگل بوده روز به روز خوشگل ترم شده


ممنون ازشما خاله ي مهربون و نازنين.

مامان رامیلا
12 مهر 90 13:30
سلام عزیزم
تشکر لطف دارید و مرسی که به ما سر زدید بازم این کار و انجام بدید خوشحال میشیم .


ما هم خوشحال شديم تشريف آورديد زحمت كشيدي
مامان آريا
16 مهر 90 11:45
روز كودك و به دوتا پسر خوشگل و دوست داشتنيم تبريك مي گم


خيلي خيلي متشكرم خاله خوب و نازنين من و روهان هم به آريا اين گل پسر روز جهاني كودك به روايت 16/7 تبريك عرض ميكنيم.
مامان یکتا
9 آذر 90 14:30
سلام چه قدر این اقا پسر و دختر خانم ما خوشکلند نانازی . واقعا" اسم روهان خیلی قشنگه


سلام عزيزم ممنون از نظرت شما به كوچولوهاي من لطف داريد ولي روهان نام يه پسره نه دختر.