نيكان و روهاننيكان و روهان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

نیکان و روهان ضربان قلبم

از خبرنامه محله تا عكس روهان

1390/10/4 11:15
نویسنده : نسرین
670 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت 9 صبح روز عاشورا با هيئت عزاداري محلمون همراه شديم ناراحت(من و بابا و نيكان و روهان)ناراحت براي اينكه بابايي بتونه تو دسته قرار بگيره و از عزاداران حسيني باشه مجبور شدم دو تا فسقليها رو (من) مراقبشون باشم و در انتهاي دسته راه اوفتاديم نيكان با تبل كوچكش خودشو با اونها هماهنگ ميكرد در حالي كه پا به پا من حركت ميكرد و روهان هم قربونش برم اصلا راه نميرفت تا زمين ميذاشتمش گريه ميكرد و دوست داشت تو بغلم باشه و از بالا نظاره گر همه چيز باشه و به طور كلي همه اونچیزهایی رو که میدید تو ذهنش ضبط كرد و تو خونه يكي يكي از سينه زني و زنجيرزني و تبل  و ديگه ديگه براي من و بابايي انجام ميدادخجالت اي واي دور شدم كه چي ميخواستم بگم ... تا يه مسيري با هیئت همراه شديم تا اينكه صداي يه خانومي رو شنيدم كه از من اجازه گرفت تا از روهان عكس بگيره و من هم چون عجله داشتم گفتم باشه بدون اينكه بپرسم كي؟ و كجا؟ و چي؟ و اون خانم هم چند تا عكس گرفت راستش زياد برام مهم نبود براي اينكه وقتي نيكان هم كوچولو بود بعضيها دوست داشتن ازش با دوربين ديجيتاليشون ازش عكس بگيرن كه يكي از عكسهای نيكان رو يكي از عكاسان تهران بعدها فهميديم ازش انداخته بود و ايندفعه هم روهان بود و  برام تازگي نداشت خلاصه سرتون رو درد نيارم تا اينكه پنجشنبه
 ٠١/١٠/٩٠خبرنامه ي محله رو تو قسمت پست واحد خونه مون ديدم عكس روهان را با مضمون عاشورا و معصوميت صفحه سوم سمت راست چاپ كرده بودند. اين سوژه ي شد عزيزم تا برات اينجا بنويسم و اون خبرنامه رو برات نگه دارم تا خودت وقتي باسواد شدي مطالبش رو بخوني. بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیررضا
4 دی 90 8:41
ای جانم خدا حفظشون کنه کوشمولوهای نانازتونو .





ممنون عزيزم از اين كه به ما سرزديد مجكرم.
مامان کسری
5 دی 90 14:26
نازی قربونشون برم


سلام عزيزم از اينكه به ما سرزدي مممنونم. ‍*

مامان آريا
10 دی 90 14:13
خاله قربونش برم با اون معصوميت توي چهرش


*
مامان آريا
10 دی 90 16:15
سلام عزيزم اميدوارم خوب باشين
يه خواهشي آريا توي مجله سيب سبز توي مسابقه شركت كرده و براي اينكه برنده بشه بايد راي بياره براي برنده شدن آريا به راي دوستاي گلمون نياز داريم
مي شه كد آريا كه 3214 هست را به شماره 20001124 پيامك كنيد خيلي خيلي ممنون و شرمنده اميدوارم روزي بتونم محبتاي شما دوستاي گلمو جبران كنم


سلام حتما عزيزم خواهش ميكنم من اينكار قبل از اين كه شما برام پست بزاريد انجام دادم و كد عكس قشنگ آريا را براي مجله سبز ارسال كردم راستي همين كه شما به ما سر ميزنيد خودش يه محبته...*