نيكان و روهاننيكان و روهان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

نیکان و روهان ضربان قلبم

شیطونیهای نیکان و روهان

1390/11/5 12:14
نویسنده : نسرین
383 بازدید
اشتراک گذاری

راستش نیمیدونم از کجا شروع کنم عزیزهای مهربونی که به ما سر میزنید ممنونم که ما رو مورد عنایت خودتون قرار میدید . خجالت

اینروزها شیطنتهای روهان سر به فلک کشیده یادم نیست نیکان به سن روهان بود خیلی اذیت نمیکرد یا من یادم رفته . وقتی باهم شروع به بازی میکنن انگار روهان همسن نیکانه تمام حرکات نیکان رو مثل یه فیلم از قبل ضبط شده انجام میده تازه آقا میخواد مثل اون بپر بپر کنه اینجاست من اجازه نمیدم و تنها حربه ی که داره گریه است و میخواد منو با گریه دروغگیش راضی کنه تا موافق کاراش باشم و نیکان هم همیشه بهم میگه مامان من مواظبشم اگه افتاد کمکش میکنم پسر بزرگم میدونم  زمانی هم که روهان میخواد اذیتت کنه تو با صبوری و بدون هیچ پرخاشی از کنارش رد میشی و اینو میدونی که اون کوچکتر از تو انشاءالله هر دوتان با همدیگه خوب و خوش و مهربون باشید تا زمانی که مردهای بزرگی شدید همیشه پشتم هم باشید.

دوستون دارم خیلی زیاد هر چی بگم بازم کمهقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mami neda
9 بهمن 90 4:29
سلام ...... عزیزم چه دادشه مهربونی. چه پسره شیطونی مامانش چرا عکس نزاشتی خوب


سلام راستش خيلي اينروزها مشغولم هنوز از داخل دوربين انتقالش ندادم تقريبا عكسها از شب يلدا به بعد همينجوري مونده بهرحال اين پوزش از من حقير و بخشش از شما بزگواران.