نيكان و روهاننيكان و روهان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

نیکان و روهان ضربان قلبم

اولین درد دندون شیری نیکان

1391/5/4 12:34
نویسنده : نسرین
422 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

دندون نیکان چند وقتیه درد میکنه بردمش دندونپزشکی ولی طفلکی خیلی ترسیده بود ولی با حرف و قربون و صدقه رفتن از نیکان بالاخره راضی شد با من و باباش بیاد وقتی رفتیم نیکان بازهم بدقلقلی کرد نمیخواست راستش این اولین بار بود که دندونپزشکی می بردمش دکتر خودش همیشه موقع چکاپش دندونهاش میدید و اگه موردی پیش میاومد بهم میگفت بعداز کلنجار رفتن با نیکان و معاینه دکتر  _‌دکتر گفت: دندونهای شیریش خیلی محکم و سالم هستند و این درد بخاطر پوسیدگی و غیره نیست و جای نگرانی نیست و وقت میبره تا دندونهای شیریش در بیاد و دندونهای اصلی جاشو پر کنه. خلاصه هیچکاری برای نیکان انجام نداد. نتیجه این کار این شد که دیگه نیکان از دندون و دندونپزشک نمیترسه............ آفرین پسرمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mami neda
4 مرداد 91 19:04
سلامممممممممم
سلام به جیگرای من سلام به مامان مهربون و دوست خوبمممممممممم خیلی دلتنگتون بودمااااا.....
ای جونم نیکان با اون دندون های محکمش
میبوسمتون دوستت دارمممممممم


مرسي نداجون خيلي وقته پيش ما نيامدي ولي حالا كه هستي ما هم دوستت داريم.
نیلووو
8 مرداد 91 2:35
سلام مامان گل ممنونم که به وب سام سر زدید خوشحالمون کردید

چقدر پسراتون ماهن خدا بهتون ببخشه این دو تا دسته گل زیبا رو ... میبوسمتون



ممنونم من هم خيلي خوشحال شدم بازهم بهمون سر بزنيد.
مامان سهند و پرند
12 مرداد 91 0:39
پسرمون مردی شده برای خودش مامانی
mami neda
13 مرداد 91 18:31
سلام عزیزم من این مدت نمیتونستم وبلاگمو باز کنم و رمزو فراموش کرده بودم دلیل سر نزدنم این بودددددددد دوستم بووووووووووووووووس