نيكان و روهاننيكان و روهان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

نیکان و روهان ضربان قلبم

حساسيت نيكان

1391/10/30 13:05
نویسنده : نسرین
268 بازدید
اشتراک گذاری

دو هفته ي كه هواي تهران به شدت آلوده بود . آب  از چشم و بيني نيكان حسابي آبريزون بود دكتر خودش بردمش  اول فكر كردم سرما خورده ولي اينطور نبود دكتر گفت اصلا بيرون نبرينش تا هوا بهتر بشه ولي آقادكتر نيكان پيش دبستانيه و خيلي هم _كلاس و همكلاسيهاش _ دوس داره خلاصه به حرف دكترش گوش كردم و يه هفته ي رو با مادرم و روهان سپري شد الان تا حدودي خوب شده ولي بيشتر از اين نيكان نميتونه تو خونه باشه هم حوصله اش سررفته و هي بهونه گيري ميكنه تا اين كه از اين هفته  فرستادمش ديگه طاق و تحملش تموم شده بود ولي امان از هواي تهرون خدا كنه زودتر مشكلات هواي تهران حل بشه و همه كوچولوها از اين هواي آلوده در امان باشند. انشاءالله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان افسانه
30 دی 91 13:24
سلام
ما شا ا... پسرهای نازی داری
خدا براتون حفظشون کنه
شاد و سلامت باشید
منم مثل شما تو تا گل پسر دارم من شما رو لینک کردم خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم
برای گل پسرا



ممنونم مامان افسانه من هم خوشحال ميشم باشما در ارتباط باشم دو تا گل پسراتون روهم از طرف من ببوسيد.

مامی ندا(پسرهایی از جنس عشق )
11 بهمن 91 5:10
سلام عزیزم ... امیدوارم که پسملی خوب خوب شده باشه تهران هم بارون اومده و ایشالااا بازم بیاد تا هوا تمیز بشه و نیکان خوشگل ما تو هوای تمیز تنفس کنه ببوسشون عزیزم


مرسي نداجون اميدوارم پسملهاي خوشگل توهم حالشون هميشه خوب خوب باشه بازم ممنون عزيزم.