نيكان و روهاننيكان و روهان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

نیکان و روهان ضربان قلبم

نزدیک شدن به روز تولد نیکان

1390/8/14 9:33
نویسنده : نسرین
396 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها هر چقدر بزرگتر میشن دیدشون و همینطور دقتشون به اطراف و مسائل روزمره بیشتر میشه و نیکان  از من همیشه یه سوال داره (کی میشه من بزرگ بشم) و من در جوابش میگم هر وقت که تعداد شماره های سال تولدت بیشتر بشه... اونهم میشماره یک و دو و سه و چهار .... و دیروز ازم پرسیدی چند روز دیگه مونده روز تولدت گفتی (اگه روز بشه تولدم) بهت گفتم اگه ١٤ بار خورشید رو تو آسمون ببینی و روز هوا روشن بشه و ١٤ بار هوا تاریک بشه و تو بخوابی... و دوباره با انگشتای دستاهای کوچکش اون ١٤ بار را مرور میکرد.... نمیدونم فهمیده بود یا نه ولی دیگه ازم سوال نکرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آريا
14 آبان 90 11:35
قربون پسرم برم كه عجله داره توي بزرگ شدن
پيشاپيش هم تولدتو تبريك مي گم و مشتاقانه منتظر تولدت هستم عزيزم


از اين كه ما را فراموش نميكنيد و به ما سر ميزنيد خيلي ممنونم بوس از طرف روهان و نيكان بوسسسسسسس
مامان آريا
15 آبان 90 13:48
عيد قربان ، پر شکوهترين ايثار و زيباترين جلوه ي تعبد در برابر خالق يکتا بر شما مبارک



عيد بر شما و گل پسر قشنگتون هم مبارك باشه اميدوارم هميشه و در همه حال شاد و موفق باشيد.
مهسا
18 آبان 90 9:47
سلام مامان روهان و نیکان
اسم پسر من هم روهان است. 3 ماه از پسر شما بزرگتره! وبلاگ قشنگی دارید. خدا هردوشون رو حفظ کنه. امیدوارم همیشه خوش باشید...


سلام از آشنائيتون خوشحال شدم خيلي مجكرم خدا پسر شما رو هم براي شما نگه داره اگه پسرتون وبلاگ داره لطفا آدرسشو برام بزاريد.
مامانی درسا (دعای اجابت شده )
29 آبان 90 2:54
نولد پسر گلم نیکان مبارک . امیدوارم 120 نه نه 1200 سال نه نه ... عمر با عزت داشته باشه


از طرف نيكان 1200 بار متشكرم خاله مهربون...
مامان خورشيد
29 آبان 90 9:05
نيكان جان هم اسمت قشنگه و هم خودت. تولدت 1000 بار مبارك. خدا نگهدار هر دو تون باشه و زير سايه بابا و مامان پير شيد.


شما خيلي به نيكان لطف داريد از اينكه به ما سرزديد بي نهايت ممنونم از طرف نيكان مي بوسمت خاله....
مامان آنیتا
29 آبان 90 9:40
تولدت مبارک آقا نیکان


خيلي خيلي ممنون
مامان هامان
29 آبان 90 11:19
آقای خوش تیپ تولدت مبارک


خيلي متشكرم از اينكه به يادم بوديد.
مامان ماهور
29 آبان 90 14:34
تولدت مبارك عزيزم