نيكان و روهاننيكان و روهان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

نیکان و روهان ضربان قلبم

تولدت مبارک نیکانم

1390/8/29 16:08
نویسنده : نسرین
410 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز توست و من تمام دلتنگیهایم را به جای تو در آغوش میکشم

قلب

دوباره روز تولدت رسید روزی که غصه سراغم نمیاد

روزی که دستای تنهایی من بیشتر از همیشه دستای کوچکتو میخواد

ماچ

تو وجودت واسه من یه معجزه ست مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه

هورا

 

روز میلاد قشنگت میمونه توی تقویم دلم تا همیشه عزیزم عزیزم عزیزم

خنده

عزیزکم (نیکان) مامان خیلی دوست داشت خیلی از کلماتی رو  که تو دلش هست رو برات بنویسه و برای همیشه اینجا ثبتش کنه تا وقتی که خودت با سواد شدی اونها رو بخونی ولی وقت این عنصر زمان طلای ناب لحظه ها این اجازه رو به من نمیده که بیشتر از  تو تویی که تمام سلولهای جسمت از حمد و ثنای خداوندی به وجود اومده و این مادر در قبال خالقی به این بزرگی  قاصر به نگارشه.

دوست دارم دوست دارم با تمام وجودم

ای خالق من و تو شاکرم شاکرم شاکرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آريا
1 آذر 90 9:08
تولد تولد تولد تولدت مبارك الهي 100 ساله شي نه 120 ساله شي نه 120 سال كمه هميشه زنده باشي
هورررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااا
عزيزم تولدت مبارك


خيلي خيلي ممنونم عزيزم.
مامان نینی طلا
2 آذر 90 13:49
تولدت مبارک نیکان جون.انشاالله 100 ساله بشی


مجكرم مامان نيني طلا از اينكه به ما سرزديد ممنونم اگه اجازه بديد شما رو به پيوندهاي وبلاگم اضافه كنم.
مامان آريا
6 آذر 90 12:43
سلام ماماني چرا با پست جديد نمياي آخه من منتظر عكساي تولد نيكان جونم دلم تنگ شده براي شيطونكات


سلام راستش نتونستم ولي توي پست جديدم مينويسم با عرض معذرت از اينكه منتظرتون گذاشتم.
مامان آريا
9 آذر 90 11:18
ماماني كجايي چرا نمي ياي آپ كني


الان اومدم..............