نيكان و روهاننيكان و روهان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

نیکان و روهان ضربان قلبم

اوف شدن روهان

1390/11/16 14:03
نویسنده : نسرین
416 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه گذشته وقتی من و نیکان رسیدیم خونه ی مامان دیدم مامان دم در وایستاده و خیلی آروم و طوری وانمود میکنه که هیچ اتفاقی نیافتاده به من میگه روهان خوابیده.... با علامت انگشت اشاره روی بینیش ساکت و  خواستم بگم چرا سر غروبی خوابیده تندی گفت :‌ بازیگوشیش کار دستش داده رفته سراغ کتری و شیرآب کتری را باز کرده تا بیام به خودم (همیشه مامانی دو چشم داره چهار چشم دیگه هم قرض میکنه تا مواظبت باشه) یه کم به اندازه یه سکه دوریالی آب جوش روی دستش چکیده خیلی مضطرب شدم رفتم سراغش دیدم مثل فرشته ها خوابیده و با آستین بالا زده به اندازه دو ریالی روی بازوی دست راستت سفیدی پماد سوختگی نمایانه. خواستم بغلت کنم روهانم ولی خواب قشنگت مانع از این شد حسم رو بهت انتقال بدهم  بعد از چند ساعت از خواب بیدار شدی تامنو دیدی به سمت آشپزخونه رفتی و از دور با زبان اشاره و گفتن اوف اوف کتری روی اجاق رو به من نشون میدادی.... خدای مهربونم از اینکه به کوچولوی من رحم کردی هزاران بار شکرت میکنم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

mami neda
15 بهمن 90 20:11
سلام........ گفتی سوختگی قلبم وایساد! الهی بمیرم خدا چقدر رحم کرده این چیزارو از جلو دستش جمع کنید خطرناکه بچه این سن خیلی بازیگوشه.. نیکان خاله مواظب داداشی باش فدات شم


سلام خدا نكنه قلبتون وايسه راستش بايد عنوانش عوض كنم بهر حال ببخشيد باعث نگرانيتون شدم و ممنونم به اينجا ميآد و پي گيري حال پسرهاي شيطون من هستيد.
مامان سهند و پرند
17 بهمن 90 18:41
این فسلقی های بازیگوش تا کار خطرناک نکنن بزرگ نمیشن انگار
الان چطوره؟خدا خودش حافظ نی نی هامون باشه

مرسي خدا رو شكر بهتره آخ گفتي خدا حافظ ني ني هامون باشه.
mami neda
18 بهمن 90 9:12
سلام مامان مهربون مرسی اینجوری بهتر شد! گل پسراتو ببوس


خواهش ميكنم توروخدا شما هم خيلي مواظب باشيد از دست اين فسقليها آدم نميدونم به كجا پناه ببره...
مامان نادیا و نلیا
25 بهمن 90 12:25
واااای خدا جون شکرت که اتفاق خاصی نبود....از سوختگی وحشت دارمباید خیلی مواظب باشیم
مامان امیررضا
26 بهمن 90 16:36
خداروشکر به خیر گذشت . سوختگی خیلی بده مواظبش باش
mami neda
1 اسفند 90 9:48
سلام.. دلم تنگیدهههههه اپ کنید لطفا.. با عکس باشه هااااااااااااا


Ok.