نيكان و روهاننيكان و روهان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

نیکان و روهان ضربان قلبم

نيكان و پيش دبستاني

1391/8/28 15:17
نویسنده : نسرین
474 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

از سه سالگي تا شهريور امسال تمام روزها از گرما گرفته تا سرما مهد يار هميشگي من و نيكان بود ياري كه كمك ميكرد اين روزها رو با آرامش پشت سر بزارم از تك تك عزيزان از مدير مهد خانم كمالي گرفته تا مربي نيكان خاله آرزو از همگي راضي بودم به قولي شانس آوردم يا اينكه خدا خواسته تا سختي اين راه را نداشته باشم بهر حال خدا را خيلي شاكرم از تمام نعمتهاي كه به من ارزاني داشته از سلامتي شوهرم تا سلامتي پسرهام و خودم.

وقتي نيكان فهميد داره از مهد ميره خيلي ناراحت نشد ولي دلش براي بچه‌هاي كه با خودش بزرگ شده بودند تنگ میشد و با بچه هایي که تو مهد باهاشون همبازي بود از پويا  تا حتي پرهام كوچولو رو ياد ميكرد ولي از محيط بزرگتر كه مدرسه باشه رو دوست داشت و هميشه براش اون مكان جايگاه خاصي داشت و هميشه اين سوال رو از من ميكرد مامان كي ميتونم برم اونجا................. حالا وقتش شده عزيزم نيكانم  شور و هيجان وصف ناپذيري تو چهره ي معصومش موج ميزد و البته با كمي ترس ولي سعي ميكرد ترس رو از خودش دور كنه و هيجانشو به من و باباش حتي روهان نشون بده و به روهان ميگفت : داداشي تو هم وقتش برسه ميآي مدرسه نگران نباش.... و روهان هم انگار  جدي جدي شرايط داداششو  خوب درك ميكرد رو حرف داداش حرفي نداشت طبق معمول گفت باش باش.

عزيزم رفتنت رو به پيش دبستاني تبريك ميگم انشاءالله هميشه سلامت و شاد و موفق باشي كوچولو مامان كه هميشه براي ما مامانها هيچوقت بزرگ نميشيد تا ابد پسر كوچولوي من باقي ميموني حتي اگه خودت كوچولو داشته باشي.

دوست دارم دوست دارم خيلي زياد نميدونم يه عالمه يا بيشتر از يه عالمه.

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرشينا
15 مهر 91 14:58
نيكان جون رفتنت به پيش دبستاني مباركه .


مرسي خاله جونم.
نرگس مامان طاها و تارا
29 مهر 91 13:47
عزيز دلم مبارك باشه.يعني ميشه روزي فسقلاي منم برن مدرسه؟واي كه چقدر دلم خواست


اينروزها زود تمام ميشه و ديگه راه برگشتي هم نيست و دوباره آرزو ميكني كاش كوچولو بودند خانومي خيلي زود ديرميشه.


مامان آريا
9 آبان 91 10:21
عزيزم رفتنت به پيش دبستاني مبارك اميدوارم توي تمامي مراحل علم و دانش موفق باشي گلم
مامی ندا
24 آبان 91 18:24
ای جونمممممممممممممم پسرمون بزرگ شده هزار ماشالااااااااااااا

عزیزم ایشالااااااااااااا تو همه ی مراحل زندگیت سربلنو و موفق باشی

یه عالمه بووووووووووووووس باری اق نیکان خوشتیپ و دوست داشتنی


واي خاله ندا خجالت كشيدم از طرف نيكان

مرسي عزيزم از بابت اين همه تعريف خيلي خوشحال شدم ندا جون از اينكه وقتت براي ما گذاشتي.