نيكان و روهاننيكان و روهان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

نیکان و روهان ضربان قلبم

پسرم تولدت مبارک

1391/8/29 10:02
نویسنده : نسرین
435 بازدید
اشتراک گذاری

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  چندین سال پیش…
امروز  بود که پا به این دنیا گذاشتی
انگار همین دیروز بود که پاییز را پشت سر گذاشتی

خدا یکی از فرشته های زیبا و مهربانش را به این دنیا هدیه داد
تویی آن هدیه ی زیبا از طرف خدا برای این دنیا


بهار تو را دید و تو شدی آغاز زیباییها
بهار تو را دید و تو شدی آغاز شگفتن گلها

 

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

 

تولدت مبارک پسرم قشنگترين ثانيه هام

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کسری
3 آذر 91 9:48
تولد نیکان گلم مبارک باشه


مجكرم عزيزم
مامی ندا
4 آذر 91 18:35
مبارکه مبارکه مبارکــــــــــــــــــــــــــ


خاله ي مهربون مرسسسسسسسسسسسسسسسسسي
مامان اميررضا
7 آذر 91 15:00
تولدت مبارک عزيزم . ايشالله هزار ساله شي عسلکم


مرسي عزيزم.
مامان هامان
13 آذر 91 19:39
تولدت مبارک نیکان جوناگرچه خیلی دیر اومدم ولی بپذیر 120 سالگیت انشااللهممنون از همدردیتون و سپاس از اینکه به یاد ما هستید


ممنونم از اين كه به ما سرزدي و يادي از ما كردي بازهم مرسي عزيزم
مامی ندا (پسرهایی از جنس عشق)
10 دی 91 8:04
سلاممممممممممم
شما هم که هنوز اپ نکردید کهههههههههههههه دلم تنگ شدههههههههههههه پسملی هااا خوبن ببوسشون


خوبن خاله ندا مرسسسسسسسسسسسسسسسسي عزيزم.
مامان زری
12 مرداد 92 12:22
خواهش خواهش سلام خاله جون من دوست دارم تو مسابقه نی نی شکمو برنده بشم،میشه بهم رای بدین.کد 726 به 20008080200 اس بزنید لطفا راستی به وب من هم سر بزنید اگه دوست ذاشتید با هم دوست بشیم برام یه نظر بزارید.بازم ممنون


حتما عزيزم به اين كوچولو شكمو شما راي ميدم.