نيكان و روهاننيكان و روهان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

نیکان و روهان ضربان قلبم

احساس شیرینم

1391/8/9 13:18
نویسنده : نسرین
342 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از 2 و سال و يك ماه با زبون و بي زبوني – شيرين زبونم

روهان عسلم لغتهاي زيادي ياد گرفتي و حتي ميتوني يه جمله بسازي

بيشترين جملاتش اينه البته با ترجمه از مامان:

آله با من  اونه بليم. (خاله با هم خونه بريم)

بابا اين جا نيست. (داشتی لگوهاتو داخل جاي لگوت پر ميكردی بعضياش جا نميشد اين جمله رو به بابات ميگی)

من با بابا عموم بلم. (من با بابا حموم برم)

اين ني ني اون ني ني امشون مال من (همشون)

داداس آغذ – مدا – نكاشي بده (داداش كاغذ و مداد براي نقاشي بده)

خيلي چيزهاي ديگه ياد گرفتي عسلم ولي الان مامان به خاطره نداره اينهم به پاي معايب مادران شاغل بذار پسرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان اميررضا
10 آبان 91 8:24
عزززززززيزم من فداي اون شيرين زبونيهايت . تولد دوسالگيت مبارک با تاخير البته . نيکان جون پيش دبستاني رفتنت مبارک/ايشالله دانشگاه رفتنت رو يه روز مامي بنويسه برات
مامان نادیا و نلیا
11 آبان 91 13:24
اخی چه باحال حف میزنی عزیزممم آفرییییییییییین
مامی ندا
24 آبان 91 18:21
ای جونم جوجووووووو
قلبونت بلم من با اون حلف زدنت عسیسم


مرسي عزيزم از طرف روهان متي خاله