نيكان و روهاننيكان و روهان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

نیکان و روهان ضربان قلبم

براي مادرم

1391/8/22 11:50
نویسنده : نسرین
403 بازدید
اشتراک گذاری

از گذشته تا به امروز تمام لحظه ها و روزها و سالها ي پشت سر گذشته و لحظه هاي پيش رويم

مادرم اي مهربانتر از جانم با چه كلماتي توصيفت كنم تا سزاوار تو باشد تو موجود ظريف ولي درحين حال قوي و محكم و در تمام لحظات زندگيم  پشتيباني محكم تر از تو نخواهم يافت.

مادرم فقط براي تو مي نويسم ولي قصار به بزرگي منشت  از كمكهاي بيدريغت از اشكهاي خالصانه ات از غمهاي درونت از ظاهر بشاشت كه هيچوقت به روي من نياوردي و زانو خم نكردي و هميشه هميشه هميشه يار من بودي

چگونه ميتونم جبران كارهاي كه تا به امروز براي من و نيكان و روهان انجام دادي حتي به مقدار ناچيزي انجام دهم

چگونه چگونه چگونه اين سوالي كه بارها از خودم ميپرسم ولي جوابي براش ندارم فقط ميتونم از خداوند آرزوي سلامتي و طول عمر و سعادت برات آرزو كنم

اي مهربانتر از جانم اي قشنگترين اميدم دوست دارم دوست دارم دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی ندا
24 آبان 91 18:19
سلامممممممممممم
سلاممممممممممممممم
خیلی زیبا بود عزیزممممممممممم
ایشالا همیشه مادرتون تندرست و سلامت باشن


سلام به روي ماهت ندا جون خيلي خوشحالم كردي ايشالا مامان شما هم تندرست و شاد باشند.